Stránka 1 z 4

VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: stř 07. led 2015 19:29:34
od drahosusan
Je tu někdo kdo má tohoto mazlíka? Zkušenosti? Důvod proč nekoupit? (bylo by to stejně pozdě, už je objednaný, termín dodání duben/2015).

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: čtv 08. led 2015 13:37:08
od Rebel78
Ahoj - mám v hledáčku stejný kus, ale jen v krátké vezri. Oproti Touranu 1.4 TGI má o generaci novější motor. Měl jsem ho půjčené na celý den a nebudeš zklamán. Na plničkách po EU jich potkávám docela dost a nikdo si na nic nestěžoval.
Neboj je to Golf a ten fakt nezklame.

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: čtv 08. led 2015 23:12:06
od drahosusan
Nejenom ten nový motor mě láká ke koupi fungláče. Netuším jaké změny tam jsou oproti klasickému TSI. Ale četl jsem o vstřicích BOSH(myslím, že v něm jsou) tak psali, že tato generace je schopná na CNG i startovat do mínusových teplot. Můžete někdo potvrdit?

Jsou vůbec nějaký potíže v současný době s aktuálníma továrníma CNG motory/auty?

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: pát 09. led 2015 7:59:05
od midelos
Ted zrovna resim prvni potize s TSI 110Kw v 60tkm se vstrikem (pisu na vlakne Touran 1.4tsi), tedy predchudce motoru, ktery davaji nove do Golfu. Vim o novem motoru jen to, ze se vratili zpet od rozvodoveho retezu k remenu a zmizel kompresor. Kompresor dava motoru neuveritelnou flexibilitu, 1.4 "pouze s turbem" je pekna zumpa v nizkych otackach. U meho 3.0l ducata tah resi obsahem a u VW 1.4 kompresorem podle me idealni, krok zpet nechapu.

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: pát 09. led 2015 8:06:48
od midelos
Prosim dej odkaz ke cteni o vstriku BOSCH rad se priucim. Bosch vstrik mam i u Ducata a u VW jsou myslim taky. Startovani probiha vzdy na plyn a startuje naprosto bez problemu (u Ducata dokonce lip jak na benzin) na benzin startuje jen kdyz natankujes plyn a mel si prazdnou plynovou nadrz a tankujes doplna. Je to myslim jen na protoceni benzinove soustavy, ale kdyz nemas benzin, tak startujes stale na plyn.

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: pát 16. led 2015 0:13:44
od drahosusan
Odkaz nemám. Bylo to papírový :) Nějaký reklamní leták od BOSHe. Porovnání CNG vs. LPG, Benzín vs. Diesel a nějaký letmý informace o jednotkách a vstřicích. Ale nic moc technickýho. Spíš který palivo vybrat pro konkretní situaci.

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: pát 23. led 2015 22:46:39
od leon
drahosusan píše:Nejenom ten nový motor mě láká ke koupi fungláče. Netuším jaké změny tam jsou oproti klasickému TSI. Ale četl jsem o vstřicích BOSH(myslím, že v něm jsou) tak psali, že tato generace je schopná na CNG i startovat do mínusových teplot. Můžete někdo potvrdit?

Jsou vůbec nějaký potíže v současný době s aktuálníma továrníma CNG motory/auty?

Mám objednaný seat leon na cng. Jel jsem s předváděcím a startoval na benzín a první kilometr na benzín i jel. Myslím, že u golfu to bude stejné.

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: sob 24. led 2015 10:27:12
od Rebel78
midelos píše:Prosim dej odkaz ke cteni o vstriku BOSCH rad se priucim. Bosch vstrik mam i u Ducata a u VW jsou myslim taky. Startovani probiha vzdy na plyn a startuje naprosto bez problemu (u Ducata dokonce lip jak na benzin) na benzin startuje jen kdyz natankujes plyn a mel si prazdnou plynovou nadrz a tankujes doplna. Je to myslim jen na protoceni benzinove soustavy, ale kdyz nemas benzin, tak startujes stale na plyn.


Ahoj všem, nevím jak je to teď u nových motorů, ale na plyn to VW startuje jen do určité teploty chladicí kapaliny. U Tourana 2.0 to je +10 a u Fiata to mám -5. Škodovka má -11 takže předpokládám, že VW to má teď stejné. ( v případě nedostatku benzínu se motor pokouší nastartovat na CNG a většinou se mu to podaří.

Po plnění (prudká změna tlaku v soustavě) auto jede na benzin z bezpečnostních důvodů (ale už si nepamatují jestli je to kvůli případnému odjetí od stojanu se zapojenou hadicí nebo z jiného důvodu).

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: pon 26. led 2015 12:46:05
od midelos
prudká změna tlaku v soustavě, když plním třeba 4h? :D mj. když mám třeba 1/2nádrže plynu nebo i míň, tak to startuje stále na plyn.
Ducato startuje na plyn i když je -20°C Touran 1.4 śe chová stejně...

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Napsal: úte 27. led 2015 4:02:18
od Rebel78
midelos píše:prudká změna tlaku v soustavě, když plním třeba 4h?
Plním také doma, ale v průběhu plnění auto nic neměří, děje se až při zastření klíče do zapalování (asi si to pamatuje poslední hodnotu při vypnutí).
Musím přiznat, ale žen tento motor (1,4) zatím nikde nemám (v rámci širší rodiny je k dispozici, ale nařídím ho). A tak informace poskytuji pouze na základě zkušeností s motorem VW 2.0. Prestanu tedy tady hazet rady a moudrá o jiném kusu železa ☺ a stanu se pouze zvědavým pozorovatelem tohoto vlákna.