VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Vaše auta na CNG, ať už tovarní, tak dodělávané zástavby.

Moderátor: dako

drahosusan
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pon 29. pro 2014 1:15:45
Bydliště: Turnov

VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod drahosusan » stř 07. led 2015 19:29:34

Je tu někdo kdo má tohoto mazlíka? Zkušenosti? Důvod proč nekoupit? (bylo by to stejně pozdě, už je objednaný, termín dodání duben/2015).
Golf III 1,6 benzín | Yamaha 535 1987 | Golf VII 1.4 CNG (start duben)
Obrázek | Obrázek | Obrázek

Rebel78
pokročilý uživatel
Příspěvky: 262
Registrován: pon 07. zář 2009 12:44:53

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod Rebel78 » čtv 08. led 2015 13:37:08

Ahoj - mám v hledáčku stejný kus, ale jen v krátké vezri. Oproti Touranu 1.4 TGI má o generaci novější motor. Měl jsem ho půjčené na celý den a nebudeš zklamán. Na plničkách po EU jich potkávám docela dost a nikdo si na nic nestěžoval.
Neboj je to Golf a ten fakt nezklame.
ridič a provozovatel:
VW TOURAN 1.4 TGI (CNG) rv. 2015
Fiat Qubo 1.4 Natural Power (CNG) r.v. 2011
Domácí plnička PHILL od FuelMaker

dříve na CNG: VW TOURAN 2.0 EcoFuel, Daewoo Lanos 1.4 ;VW Golf Variant, Škoda Fabia 1.4 16V

drahosusan
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pon 29. pro 2014 1:15:45
Bydliště: Turnov

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod drahosusan » čtv 08. led 2015 23:12:06

Nejenom ten nový motor mě láká ke koupi fungláče. Netuším jaké změny tam jsou oproti klasickému TSI. Ale četl jsem o vstřicích BOSH(myslím, že v něm jsou) tak psali, že tato generace je schopná na CNG i startovat do mínusových teplot. Můžete někdo potvrdit?

Jsou vůbec nějaký potíže v současný době s aktuálníma továrníma CNG motory/auty?
Golf III 1,6 benzín | Yamaha 535 1987 | Golf VII 1.4 CNG (start duben)
Obrázek | Obrázek | Obrázek

midelos
pokročilý uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: úte 17. kvě 2011 9:41:01

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod midelos » pát 09. led 2015 7:59:05

Ted zrovna resim prvni potize s TSI 110Kw v 60tkm se vstrikem (pisu na vlakne Touran 1.4tsi), tedy predchudce motoru, ktery davaji nove do Golfu. Vim o novem motoru jen to, ze se vratili zpet od rozvodoveho retezu k remenu a zmizel kompresor. Kompresor dava motoru neuveritelnou flexibilitu, 1.4 "pouze s turbem" je pekna zumpa v nizkych otackach. U meho 3.0l ducata tah resi obsahem a u VW 1.4 kompresorem podle me idealni, krok zpet nechapu.

midelos
pokročilý uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: úte 17. kvě 2011 9:41:01

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod midelos » pát 09. led 2015 8:06:48

Prosim dej odkaz ke cteni o vstriku BOSCH rad se priucim. Bosch vstrik mam i u Ducata a u VW jsou myslim taky. Startovani probiha vzdy na plyn a startuje naprosto bez problemu (u Ducata dokonce lip jak na benzin) na benzin startuje jen kdyz natankujes plyn a mel si prazdnou plynovou nadrz a tankujes doplna. Je to myslim jen na protoceni benzinove soustavy, ale kdyz nemas benzin, tak startujes stale na plyn.

drahosusan
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pon 29. pro 2014 1:15:45
Bydliště: Turnov

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod drahosusan » pát 16. led 2015 0:13:44

Odkaz nemám. Bylo to papírový :) Nějaký reklamní leták od BOSHe. Porovnání CNG vs. LPG, Benzín vs. Diesel a nějaký letmý informace o jednotkách a vstřicích. Ale nic moc technickýho. Spíš který palivo vybrat pro konkretní situaci.
Golf III 1,6 benzín | Yamaha 535 1987 | Golf VII 1.4 CNG (start duben)
Obrázek | Obrázek | Obrázek

leon
Příspěvky: 6
Registrován: pát 23. led 2015 22:43:49

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod leon » pát 23. led 2015 22:46:39

drahosusan píše:Nejenom ten nový motor mě láká ke koupi fungláče. Netuším jaké změny tam jsou oproti klasickému TSI. Ale četl jsem o vstřicích BOSH(myslím, že v něm jsou) tak psali, že tato generace je schopná na CNG i startovat do mínusových teplot. Můžete někdo potvrdit?

Jsou vůbec nějaký potíže v současný době s aktuálníma továrníma CNG motory/auty?

Mám objednaný seat leon na cng. Jel jsem s předváděcím a startoval na benzín a první kilometr na benzín i jel. Myslím, že u golfu to bude stejné.

Rebel78
pokročilý uživatel
Příspěvky: 262
Registrován: pon 07. zář 2009 12:44:53

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod Rebel78 » sob 24. led 2015 10:27:12

midelos píše:Prosim dej odkaz ke cteni o vstriku BOSCH rad se priucim. Bosch vstrik mam i u Ducata a u VW jsou myslim taky. Startovani probiha vzdy na plyn a startuje naprosto bez problemu (u Ducata dokonce lip jak na benzin) na benzin startuje jen kdyz natankujes plyn a mel si prazdnou plynovou nadrz a tankujes doplna. Je to myslim jen na protoceni benzinove soustavy, ale kdyz nemas benzin, tak startujes stale na plyn.


Ahoj všem, nevím jak je to teď u nových motorů, ale na plyn to VW startuje jen do určité teploty chladicí kapaliny. U Tourana 2.0 to je +10 a u Fiata to mám -5. Škodovka má -11 takže předpokládám, že VW to má teď stejné. ( v případě nedostatku benzínu se motor pokouší nastartovat na CNG a většinou se mu to podaří.

Po plnění (prudká změna tlaku v soustavě) auto jede na benzin z bezpečnostních důvodů (ale už si nepamatují jestli je to kvůli případnému odjetí od stojanu se zapojenou hadicí nebo z jiného důvodu).
ridič a provozovatel:
VW TOURAN 1.4 TGI (CNG) rv. 2015
Fiat Qubo 1.4 Natural Power (CNG) r.v. 2011
Domácí plnička PHILL od FuelMaker

dříve na CNG: VW TOURAN 2.0 EcoFuel, Daewoo Lanos 1.4 ;VW Golf Variant, Škoda Fabia 1.4 16V

midelos
pokročilý uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: úte 17. kvě 2011 9:41:01

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod midelos » pon 26. led 2015 12:46:05

prudká změna tlaku v soustavě, když plním třeba 4h? :D mj. když mám třeba 1/2nádrže plynu nebo i míň, tak to startuje stále na plyn.
Ducato startuje na plyn i když je -20°C Touran 1.4 śe chová stejně...

Rebel78
pokročilý uživatel
Příspěvky: 262
Registrován: pon 07. zář 2009 12:44:53

Re: VW Golf VII (Variant) 1,4 TGI 6G (81 kW / 110 k)

Příspěvekod Rebel78 » úte 27. led 2015 4:02:18

midelos píše:prudká změna tlaku v soustavě, když plním třeba 4h?
Plním také doma, ale v průběhu plnění auto nic neměří, děje se až při zastření klíče do zapalování (asi si to pamatuje poslední hodnotu při vypnutí).
Musím přiznat, ale žen tento motor (1,4) zatím nikde nemám (v rámci širší rodiny je k dispozici, ale nařídím ho). A tak informace poskytuji pouze na základě zkušeností s motorem VW 2.0. Prestanu tedy tady hazet rady a moudrá o jiném kusu železa ☺ a stanu se pouze zvědavým pozorovatelem tohoto vlákna.
ridič a provozovatel:
VW TOURAN 1.4 TGI (CNG) rv. 2015
Fiat Qubo 1.4 Natural Power (CNG) r.v. 2011
Domácí plnička PHILL od FuelMaker

dříve na CNG: VW TOURAN 2.0 EcoFuel, Daewoo Lanos 1.4 ;VW Golf Variant, Škoda Fabia 1.4 16V


Zpět na „Vaše auta na CNG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host