VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Moderátor: dako
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Nesmrtelný není žádný motor, ale tohle je agregát ještě ze staré školy, kdy se tolik nešetřilo, resp. konstrukčně je motor velice jednoduchý, 2 ventily na válec, levné rozvody, levná spojka bez dvouhmoťáku apod. Tedy je zde míň věcí co můžou jít do kytek a pak stojej peníze. Druhá věc je údržba motoru, ale ta stejně spočívá u autorizovaného servisu ve výměně oleje a filtrů, nic co by člověk nezvládnul sám v garáži. Zajímal bych se jak často se měnil olej, já mám maxíka ze švédska a tam měnili v autorizovaném po 15 tis. km, což je fajn. Sám teď měním po 10 tis. km a považuju to za optimální napříč všemi druhy motorů. Musím zaklepat..........za těch 10 tis. km nedolívám ani kapku, což značí něco o kondici motoru, ale to u ojetiny nezjistíš, dokud jí nepoužíváš. Teoreticky by si mohl u motoru po dohodě s majitelem změřit kompresní tlaky, to taky řekne hodně. Chce to projet, zjistit jestli to necuká apod., ideální by bylo zkusit i provoz na benzín, což ale znamená vyjet CNG lahve, to je taky zapeklitost když kupuješ ojetinu. Píšeš že je celý CNG systém nový. To nechápu co si pod tím představit. Znamenalo by to tedy nové lahve, ventily, vedení, reduktor, vstřiky???? To by chtělo asi specifikovat víc. Těžko radit, dej taky na dojem z majitele a u VW ti podle VIN zdarma sdělej, zda to fakt chodilo k nim na servis. Jsem ale toho názoru, že autorizovaný servis není zdaleka záruka kvalitně provedené práce. Přeji hodně štěstí při výběru.
VW Caddy maxi Ecofuel 2.0 r.v. 2011
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Jo a sedla ventilů jsou tvrzená, hlava je oproti klasickému dvoulitru upravená, navíc je tam změněný kompresní poměr i písty jsou jiné. Takže sedlama bych se nezabýval, maximálně zkontrolovat až se bude dělat jednou těsnění pod hlavou a řešit individuálně.
VW Caddy maxi Ecofuel 2.0 r.v. 2011
-
- Administrátor
- Příspěvky: 953
- Registrován: sob 29. srp 2009 14:40:25
- Bydliště: Ostrava!!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Kompresní tlaky se také dají změřit víceméně v garáži nebo přímo v bazaru, než se auto koupí. Existuje na to speciálně upravený manometr, který se našroubuje místo svičky na příslušný válec. Nemělo by to být ani moc drahé.
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Epicop píše:Nesmrtelný není žádný motor, ale tohle je agregát ještě ze staré školy, kdy se tolik nešetřilo, resp. konstrukčně je motor velice jednoduchý, 2 ventily na válec, levné rozvody, levná spojka bez dvouhmoťáku apod. Tedy je zde míň věcí co můžou jít do kytek a pak stojej peníze. Druhá věc je údržba motoru, ale ta stejně spočívá u autorizovaného servisu ve výměně oleje a filtrů, nic co by člověk nezvládnul sám v garáži. Zajímal bych se jak často se měnil olej, já mám maxíka ze švédska a tam měnili v autorizovaném po 15 tis. km, což je fajn. Sám teď měním po 10 tis. km a považuju to za optimální napříč všemi druhy motorů. Musím zaklepat..........za těch 10 tis. km nedolívám ani kapku, což značí něco o kondici motoru, ale to u ojetiny nezjistíš, dokud jí nepoužíváš. Teoreticky by si mohl u motoru po dohodě s majitelem změřit kompresní tlaky, to taky řekne hodně. Chce to projet, zjistit jestli to necuká apod., ideální by bylo zkusit i provoz na benzín, což ale znamená vyjet CNG lahve, to je taky zapeklitost když kupuješ ojetinu. Píšeš že je celý CNG systém nový. To nechápu co si pod tím představit. Znamenalo by to tedy nové lahve, ventily, vedení, reduktor, vstřiky???? To by chtělo asi specifikovat víc. Těžko radit, dej taky na dojem z majitele a u VW ti podle VIN zdarma sdělej, zda to fakt chodilo k nim na servis. Jsem ale toho názoru, že autorizovaný servis není zdaleka záruka kvalitně provedené práce. Přeji hodně štěstí při výběru.
Tak ve vw servisu zjistili že jsou nové bomby jeden ventil a nový regulátor ( ta věc co přepíná benzin plyn). Má najeto 165 000 a podle servisky sedí. Poslední servis ve 154 000 v origo ve v DE 6/2017. Na motor a prevodovku ( ktera je po go) mi dal 6 měsíců záruku do smlouvy napsal že garantuje km oproti vrácení peněz a že auto je nebourané. Ve vw servisu mechanik našel jen zadní silentbloky jinak rikal ze je ve velice hezkém stavu. Auto se spod vypadalo hezky nic rezavého. Jak to myslíte s tím cukanim nic jsem nepocitil. Jen mě to zajímá.
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Me by zajimalo proc u tech caddy, touranu odchazeji prevodovky jak na bezicim pase. A relativne brzy...
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Atom píše:Me by zajimalo proc u tech caddy, touranu odchazeji prevodovky jak na bezicim pase. A relativne brzy...
Asi spatne dimenzovana prevodovka.je to skoda,hlavne u caddy se pocita s vyssim zatizenim, ja za tim taham casto prives,kterej ma kolikrat i s nakladem 2 tuny, do toho auto ma prazdny 1.7 tuny,takze v realu jede 4 tunova souprava.A to se ta prevodovka zapoti....Jde o to co odchazi a co stoji repas.asi neni na skodu vymenit v prevodovce olej, ale to stejne nezachrani co soudruzi ojebali na materialu.Predpokladam ze prevodovky na dieslove caddy budou kvalitnejsi.
VW Caddy maxi Ecofuel 2.0 r.v. 2011
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Zdravicko
Ogari, spina vam ted v zime kompresor klimy. Mam dojem, ze jakmile se objevi na displeji 4 stupne a snehova vlocka, tak uz to nebezi...

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Nebyl se někdo podivat v Ostravě na tohohle caddyho začal na ceně 135tis a už slevil na 119tis
https://auto.bazos.cz/inzerat/81369019/ ... kw-CNG.php
Kdyby ten odkaz nešel je to na bazoši Inzerát č. 81369019
https://auto.bazos.cz/inzerat/81369019/ ... kw-CNG.php
Kdyby ten odkaz nešel je to na bazoši Inzerát č. 81369019
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Před časem se tu probíral pokles výkonu při jízdě na benzín a jeho nízké hladině. Včera jsem si všimnul, že to není žádný pokles výkonu, ale děje se následující...........
Při vyjetí lahví a přepnutí auto dál jede na benzín, ale jakmile se dostane ručička palivoměru na červené pole, tak mi to přepne samo zpět na cng, tedy na zbytek cng co je v lahvích. A jede to hůře proto, protože už tam není takový tlak, takže to jde sotva vytočit do 3 tis. Horší je, že to nepřepne už samo na benzín, ale jede to až do chcipnutí, kdy definitivně dojde cng. Pokud chcípnu a nastartuju motor, tak to jede na benzín tak jak má. Je to zvláštní, nevim jestli se vám to taky stalo. Ne že by to byl nějaký problém, do této situace se běžně nedostanu, jen jsem vyjížděl starší benzín, tak jsem si toho všimnul, jinak vše šlape tak jak má
.
A ještě jedna věc...............
, při jízdě na benzín to poměrně pocukává při zrychlování, ten tah není lineární, zkrátka to sem tam cukne, jako kdyby se to na chviličku přidusilo, nebo nemělo dost benzínu. Na cng to jezdí absolutně hladce bez problémů. Z logiky věci to ukazuje na zasraný vstřiky, nebo přicpanej benzínovej filtr. Netušíte kde je benzínovej filtr, abych tu možnost eliminoval? A máte nějaký zkušenosti se zázračnejma vodičkama na čištění palivový soustavy u benzínu? Má to smysl?
Díky za reakce
Při vyjetí lahví a přepnutí auto dál jede na benzín, ale jakmile se dostane ručička palivoměru na červené pole, tak mi to přepne samo zpět na cng, tedy na zbytek cng co je v lahvích. A jede to hůře proto, protože už tam není takový tlak, takže to jde sotva vytočit do 3 tis. Horší je, že to nepřepne už samo na benzín, ale jede to až do chcipnutí, kdy definitivně dojde cng. Pokud chcípnu a nastartuju motor, tak to jede na benzín tak jak má. Je to zvláštní, nevim jestli se vám to taky stalo. Ne že by to byl nějaký problém, do této situace se běžně nedostanu, jen jsem vyjížděl starší benzín, tak jsem si toho všimnul, jinak vše šlape tak jak má

A ještě jedna věc...............

Díky za reakce

VW Caddy maxi Ecofuel 2.0 r.v. 2011
-
- Administrátor
- Příspěvky: 953
- Registrován: sob 29. srp 2009 14:40:25
- Bydliště: Ostrava!!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW
Zdenek123 píše:Nebyl se někdo podivat v Ostravě na tohohle caddyho začal na ceně 135tis a už slevil na 119tis
https://auto.bazos.cz/inzerat/81369019/ ... kw-CNG.php
Kdyby ten odkaz nešel je to na bazoši Inzerát č. 81369019
Pokud to má i vyměněné lahve vč. ventilů v rámci svolávací akce, tak to by i šlo. Tyhle původní VW z roku 2007 měly celkem vážné problémy právě s lahvemi a hlavně s rezavějícími ventily. Takže je třeba být obezřetný, a tu historii v těch servisech si pečlivě ověřit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti