VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Vaše auta na CNG, ať už tovarní, tak dodělávané zástavby.

Moderátor: dako

Epicop
nováček
Příspěvky: 47
Registrován: pon 24. dub 2017 23:07:29

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod Epicop » úte 26. kvě 2020 18:50:11

Zdravím plyňáky,moc to tady nežije :( .Rozhodl jsem se vyměnit zapalovací svíčky,už byly k. o. Ne že bych chtěl ušetřit,ale chtěl jsem dát trochu šanci českému výrobci,tak jsem pořídil svíčky od Brisku, navržené pro cng provoz.Bohužel výsledek špatnej,jak bylo auto studený,tak než se to trochu zahřálo,tak to chvílema pokuckávalo,šlo to na 3 válce,no naprd.Věc jsem konzultoval se servisákem od Euro-cng kde jsem auto kupoval a rekl mi že ten motor je na svíčky háklivej a chce to používat originální díl od bosche a nechal mi vyfotit to číslo.Svíčky jsem dneska privezl, 250 za kus, je namontováno a je po problému.Tak jenom sdílím tuto zkušenost,at zbytečně neexperimentujete. Předpokládám že u tgi to bude obdobné.
VW Caddy maxi Ecofuel 2.0 r.v. 2011

bUran
nováček
Příspěvky: 36
Registrován: pon 14. srp 2017 17:04:05

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod bUran » ned 12. črc 2020 14:56:11

Svíčky od Brisku (konkrétně P4 1622) používám na Touranu 2.0 80kW několik let. Chování za studena můžu potvrdit, ale myslel jsem spíš, že je potřeba vyčistit palivový filtr (benzin), protože jsem si problému všímal především v zimě, kdy se startovalo na benzin.
Nedávno jsem koupil novou sadu Brisku P 4 1622 (cena okolo 130Kč/ks), takže je asi znova namontuju, ale chtěl jsem se zeptat na konkrétní typ Bosche, který Ti byl doporučen.

Andrej1407
Příspěvky: 1
Registrován: pon 20. črc 2020 22:13:14

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod Andrej1407 » pon 20. črc 2020 22:27:36

Ahoj koupil jsem cadynu s najezdem 320k km za 35 000, s dlouho rešeným problémem že když se přepne na cng tak chcípne, z auta je celkem cítit plyn a bývalý majitel mi doporučil výměnu reduktoru, reduktor jentak neseženu a servisy mi nabízejí repas nebo výměnu reduktoru s tím že neví jestli to pomůže, chtěl jsem se zeptat jestli někdo ví o nějakým mágovi který by tomu rozuměl, znal parametry na reduktoru a na snímačích a ventilech, nebo mi poradil co stim, jinak diagnostika mi o plynu nic neříká, jenom v pozadí jednotky někdy nastane chyba špatných kontaktů spínačky děkuji za odpověď

Jiri.velmez
nováček
Příspěvky: 39
Registrován: ned 19. říj 2014 19:46:35

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod Jiri.velmez » pát 24. črc 2020 7:58:36

Epicop píše:Zdravím plyňáky,moc to tady nežije :( .Rozhodl jsem se vyměnit zapalovací svíčky,už byly k. o. Ne že bych chtěl ušetřit,ale chtěl jsem dát trochu šanci českému výrobci,tak jsem pořídil svíčky od Brisku, navržené pro cng provoz.Bohužel výsledek špatnej,jak bylo auto studený,tak než se to trochu zahřálo,tak to chvílema pokuckávalo,šlo to na 3 válce,no naprd.Věc jsem konzultoval se servisákem od Euro-cng kde jsem auto kupoval a rekl mi že ten motor je na svíčky háklivej a chce to používat originální díl od bosche a nechal mi vyfotit to číslo.Svíčky jsem dneska privezl, 250 za kus, je namontováno a je po problému.Tak jenom sdílím tuto zkušenost,at zbytečně neexperimentujete. Předpokládám že u tgi to bude obdobné.


Já teď mám v touranu 2,0 CNG svíčky které tam nají být od Bosche a když nastartuji tak motor nejde úplně pravidelně po zahřátí to jde dobře (momentálně na ně najeto 11 000km).
předtím jsem měl svíčky od Brisku na cng sice doporučují DR15YS, ale já mám zkušenosti že jsou lepší DR17YS. 15 se chovají jako Bošky a 17 byly o něco lepší.
Touran 2,0 CNG

bUran
nováček
Příspěvky: 36
Registrován: pon 14. srp 2017 17:04:05

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod bUran » ned 23. srp 2020 9:50:44

Nedávno jsem měnil svíčky na Touranu 2,0 EcoFuel. Jednak při chladném motoru byl nepravidelný chod a třikrát v rozmezí dvou měsíců se stalo, že při startování běžel motor jen na tři válce. Pak jsem s údivem zjistil, že svíčky již přesluhují. Jedná se o svíčky BRISK Premium+ P4, u kterých je výrobcem udávaná vyměna max. po 100 000km u provozu na benzin a u CNG po 30 000km. No, já je měnil po 65 000km ... Nové jsem instaloval stejného výrobce, stejného typu.
Pro zajímavost jsem ty vytažené porovnal s předchozí sadou po původním majiteli ze SRN. Po zakoupení Touranu jsem je preventivně vyměnil (podle záznamu v servisní knížce) po 32 000. Původní svíčky byly NGK Iridium LPG1, u kterých výrobce udává výměnu po max. 60 000km.
Zatímco jsou svičky NGK v půli své životnosti jako nové, BRISK mají po dvojnásobném překročení životnosti viditelně natavenou vnější elektrodu. Pravděpodobně opotřebení jiskřením.
CENA:
NGK Iridium LPG1 od 360Kč/ks
BRISK Premium+ P4 od 120Kč/ks
Přílohy
IMG_1665.jpg
BRISK Premium+ P4.jpg
NGK Iridium LPG1.jpg

Epicop
nováček
Příspěvky: 47
Registrován: pon 24. dub 2017 23:07:29

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod Epicop » pon 07. zář 2020 18:48:52

Epicop píše:Zdravím plyňáky,moc to tady nežije :( .Rozhodl jsem se vyměnit zapalovací svíčky,už byly k. o. Ne že bych chtěl ušetřit,ale chtěl jsem dát trochu šanci českému výrobci,tak jsem pořídil svíčky od Brisku, navržené pro cng provoz.Bohužel výsledek špatnej,jak bylo auto studený,tak než se to trochu zahřálo,tak to chvílema pokuckávalo,šlo to na 3 válce,no naprd.Věc jsem konzultoval se servisákem od Euro-cng kde jsem auto kupoval a rekl mi že ten motor je na svíčky háklivej a chce to používat originální díl od bosche a nechal mi vyfotit to číslo.Svíčky jsem dneska privezl, 250 za kus, je namontováno a je po problému.Tak jenom sdílím tuto zkušenost,at zbytečně neexperimentujete. Předpokládám že u tgi to bude obdobné.



Zdravím, musím ještě reagovat na svůj výše uvedený příspěvek. Celá záležitost vypadala, že je vyřešená po montáži origo svíček, ale byl to trochu omyl. Svíčky jsem měnil na ještě vlažném motoru a ono cukání se tedy nemohlo projevit, no zkrátka pod dvou dnech od výměny jsem k tomu ráno přišel a opět na 3 válce, kontrola motoru a za chvilku to jelo normálně. Pak už jakmile to jednou ten den jelo, tak už to neblblo. Ale jak jsem přišel ráno ke studenýmu motoru, tak ten samý problém :?

Všiml jsem si, že ve chvíli, kdy to blbne, tak to vydává takový elektrický zvuky, jako když přeskakuje jiskra. Napadly mě hned kabely a po jejich kontrole jsem zjistil, že v jednom kabelu jsou malý dírky, jako kdyby to zkoušela hlodat kuna. Tak jsem si říkal, že mám vyhráno, dojel jsem koupit kabely, no a problém vůbec neustal........

Když to ráno blblo, tak jsem se soustředil na ten divnej cvakavej zvuk, jak když někde něco probíjí, no a šlo to jasně ze zapalovacího modulu. Nechtělo se mi utrácet prachy za servis, vsadil jsem to na divokou kartu a dneska namontoval novej zapalovací modul. Vyšel na 2 tisíce od NGK. Motor normálně běží, ale pořádně to vyzkouším až bude ráno syrovej, tak mi držte palce :shock: . Takže se omlouvám za haluz, že svíčky od Brisku nefungujou, protože to tím rozhodně nebylo, takže možná fungujou úplně normálně 8-) .
VW Caddy maxi Ecofuel 2.0 r.v. 2011

velkvezir
Příspěvky: 1
Registrován: sob 16. bře 2019 10:44:22

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod velkvezir » ned 13. pro 2020 15:54:51

Epicop píše:
Epicop píše:Zdravím plyňáky,moc to tady nežije :( .Rozhodl jsem se vyměnit zapalovací svíčky,už byly k. o. Ne že bych chtěl ušetřit,ale chtěl jsem dát trochu šanci českému výrobci,tak jsem pořídil svíčky od Brisku, navržené pro cng provoz.Bohužel výsledek špatnej,jak bylo auto studený,tak než se to trochu zahřálo,tak to chvílema pokuckávalo,šlo to na 3 válce,no naprd.Věc jsem konzultoval se servisákem od Euro-cng kde jsem auto kupoval a rekl mi že ten motor je na svíčky háklivej a chce to používat originální díl od bosche a nechal mi vyfotit to číslo.Svíčky jsem dneska privezl, 250 za kus, je namontováno a je po problému.Tak jenom sdílím tuto zkušenost,at zbytečně neexperimentujete. Předpokládám že u tgi to bude obdobné.



Zdravím, musím ještě reagovat na svůj výše uvedený příspěvek. Celá záležitost vypadala, že je vyřešená po montáži origo svíček, ale byl to trochu omyl. Svíčky jsem měnil na ještě vlažném motoru a ono cukání se tedy nemohlo projevit, no zkrátka pod dvou dnech od výměny jsem k tomu ráno přišel a opět na 3 válce, kontrola motoru a za chvilku to jelo normálně. Pak už jakmile to jednou ten den jelo, tak už to neblblo. Ale jak jsem přišel ráno ke studenýmu motoru, tak ten samý problém :?

Všiml jsem si, že ve chvíli, kdy to blbne, tak to vydává takový elektrický zvuky, jako když přeskakuje jiskra. Napadly mě hned kabely a po jejich kontrole jsem zjistil, že v jednom kabelu jsou malý dírky, jako kdyby to zkoušela hlodat kuna. Tak jsem si říkal, že mám vyhráno, dojel jsem koupit kabely, no a problém vůbec neustal........

Když to ráno blblo, tak jsem se soustředil na ten divnej cvakavej zvuk, jak když někde něco probíjí, no a šlo to jasně ze zapalovacího modulu. Nechtělo se mi utrácet prachy za servis, vsadil jsem to na divokou kartu a dneska namontoval novej zapalovací modul. Vyšel na 2 tisíce od NGK. Motor normálně běží, ale pořádně to vyzkouším až bude ráno syrovej, tak mi držte palce :shock: . Takže se omlouvám za haluz, že svíčky od Brisku nefungujou, protože to tím rozhodně nebylo, takže možná fungujou úplně normálně 8-) .



Zdravím, mám ten samý problém.... Caddy 2.0, 2013, s přicházející zimou začalo auto při startu chodit na 3 válce, někdy se mně zdálo, že snad i 2,.. nechal jsem vyměnit svíčky, zdálo se mně, že ok. Ale po nějakém týdnu zase, studený start,.. 3 válce a taktéž slyším cvakání, jakkdyby relátka, probíjení. Chci se tedy zeptat, zda se výměnou bloku cívky problém tedy vyřešil? Případně, jestli máte odkaz přímo na eshop, kde jste kupoval?

Díky

Nešťastný Caddy
Příspěvky: 1
Registrován: stř 17. bře 2021 21:18:22

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod Nešťastný Caddy » stř 17. bře 2021 21:27:53

Dobrý den,
máte někdo prosím doporučení na dobrý srvis, který by si dokázal poradit s VW Caddy 2.0 CNG vyr. 2009 ?
Mám teď akutní problém. Koupil jsem auto, při koupi kontrola v servisu a po mechanické stránce bylo auto v pořádku. Při plnění plynu mi přišlo tankování hlasitější, než u ostatních. Auto jezdilo cca 1000 km normálně. Teď motor běží bez jednoho válce. Po výměně zapalování byl problém dočasně odstraněn, avšak po ujetí cca 80 kilometrů auto začalo ztrácet výkon. Zajeli jsme do autorizovaného servisu VW Porsche auto v Brně, kde po diagnostice potvrdili vynechávání válců. Tam neví, o jakou závadu se jedná, a doporučují rozebrání výfukového potrubí, které by měl být příčinou dusícího se motoru. Máte podobnou zkušenost a co byste navrhovali? Jde o plynový regulátor, ventily, lambda sondu, zapalování, svíčky, výfukové potrubí či katalyzátor a jak lze vyloučit jednotlivé závady? Děkuji moc za návrhy a tipy.

Jiri.velmez
nováček
Příspěvky: 39
Registrován: ned 19. říj 2014 19:46:35

Re: VW Caddy Ecofuel 2.0 80kW

Příspěvekod Jiri.velmez » pát 26. bře 2021 9:19:48

Nejdříve bych zkusil svíčky ty to dělají nejčastěji.
Touran 2,0 CNG


Zpět na „Vaše auta na CNG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host